Begeleidt de sit-up beweging.

Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - ABS guided 350 DOMYOS - Fitness
Fitness_Cardio

Buikspierbank ABS guided 350 DOMYOS

DOMYOS
Ontworpen voor: wie regelmatig de bovenste (grote rechte) buikspieren wil trainen met geleide bewegingen. Begeleidt de sit-up beweging.

Kies je maat

Kies je maat

Decathlon

€59.99 - %

Vanaf €59.99

Waarvan deee: /

Toon winkelvoorraad

Van tot

Plaats op verlanglijst
Artikel toegevoegd aan verlanglijstje
 
Artikelnummer : 3337788
TECHNISCHE INFORMATIE
Training Als je niet echt sportief bent, doe dan de eerste 3 tot 4 weken oefeningen op beginnersniveau. Denk ook aan je ademhaling: adem uit terwijl je de inspanning doet en adem in terwijl je terugkeert naar de beginpositie. Je ademt dus uit wanneer je de buikspieren opspant en in wanneer je ze ontspant. Adem in en uit op het ritme van de oefening, zo raak je niet buiten adem.
Om doeltreffender te trainen Wissel de volgorde van je oefeningen af zodat je buikspieren niet gewend raken aan een vast ritme en vaste volgorde van oefeningen.
Beginners Warm op met een reeks van 10 herhalingen. Rust 30 seconden. Doe opnieuw een reeks van 12 herhalingen. Rust 30 seconden. Doe opnieuw een reeks van 15 herhalingen. Rust 30 seconden voor je begint met een andere oefening. Doe 3 oefeningen uit de lijst hieronder.
Gevorderden Warm op met een reeks van 12 herhalingen. Rust 10 tot 15 seconden. Doe opnieuw een reeks van 15 herhalingen. Rust minder dan 10 seconden. Reeks van 15 herhalingen. Voor de 5 laatste herhalingen doe je de oefening sneller, waarbij je je concentreert op de spiersamentrekking. Hou telkens gedurende 5 seconden de romp omhoog (spieren aangespannen). Rust 30 seconden voor je begint met de volgende oefening.
Experts Warm op met een reeks van 15 herhalingen. Rust 10 seconden. Doe opnieuw een reeks van 15 herhalingen. Voor de 5 laatste herhalingen blijf je 5 seconden rechtop zitten, daarna zak je heel langzaam naar beneden tot de beginpositie (reken 5 seconden om tot de beginpositie te komen). 15 seconden rust. Een derde reeks van 20 herhalingen waarbij je bij de laatste 5 de spieren maximaal opspant (stoppen wanneer je rechtop zit, langzaam weer zakken). 15 seconden rust.
Daag jezelf uit! Voor de laatste reeks span je je maximaal in. Doe zoveel herhalingen als je kunt en voer de oefening perfect uit, waarbij je de buikspieren opspant. 30 seconden rust. Begin met de volgende oefening.
Sit-ups Speciaal voor de bovenste buikspieren. Ga liggen met je hoofd op de hoofdsteun en plat op de rug, buig lichtjes de benen en neem de AB beet. Kom zachtjes met je hoofd en schouders omhoog en buig je bovenlichaam tot je schouders de grond niet meer raken. Stop zodra de punten van je schouderbladen de grond niet meer raken. Rust. Adem uit wanneer je je bovenlichaam omhoog brengt en de spieren opspant. Adem in wanneer je weer naar de grond zakt.
Omgekeerde sit-ups Speciaal voor de onderste buikspieren. Zelfde beginpositie als bij de SIT-UP, span de buikspieren lichtjes aan, houd de AB ontspannen vast; bij deze oefening gebruik je je buikspieren om in evenwicht te blijven. Hou je benen licht gebogen en adem uit terwijl je de oefening doet, til je benen en bekken langzaam op tot je knieën boven je borst komen. Rust. Adem in wanneer je je benen en bekken weer laat zakken tot de beginpositie. Herbegin.
Volledige sit-up Train zowel de bovenste als de onderste buikspieren: maak een combinatie van SIT-UPS en OMGEKEERDE SIT-UPS. Vertrek vanuit dezelfde beginpositie, hou je knieën licht gebogen zoals bij de OMGEKEERDE SIT-UP, adem uit en breng je knieën langzaam tot aan je borst. Tegelijkertijd kom je met je schouders los van de grond zoals bij de SIT-UP. Adem in en laat tegelijk je bovenlichaam en knieën zakken tot de beginpositie.
VOORDELEN
Draagcomfort Geleidt de beweging. De rug is gesteund: zitting en rugleuning in dik schuim.
Instelbaar Verstelbaar in 2 standen.
Gemakkelijk te verplaatsen Afmeting : L165 x B55 x H65 cm. Opklapbaar. Demonteerbare armen. Op wieltjes.
KENMERKEN
Afm. verpakking
L114 x B15 x H37 cm.
JOUW MENING
MENING VAN ONZE SPORTEXPERTS
ONZE BELOFTES
Samenstelling
kader
100.0% Staal
Schuimplastic
100.0% Polyurethaan
Zit
100.0% Acrylonitril butadieen styreen
Gebruikslimiet Max. gewicht gebruiker: 110 kg. UITSLUITEND VOOR THUISGEBRUIK.
OVERIGE INFORMATIE
Garantie 5 jaar
ANDERE SPORTERS KOCHTEN OOK:

Andere sporters kochten ook:

DIT VIND JE MISSCHIEN OOK INTERESSANT: